Ingatlankezelés, Lakáskezelés Budapesten

Ingatlankezelés profi irodán keresztül

Az ingatlankezelés sok időt és energiát igényelhet, különösen, ha Ön nem szakember. Amennyiben úgy érzi, hogy nincs ideje vagy lehetősége a bérleti időtartam alatti teendők kifogástalan elvégzésére, akkor irodánk készséggel áll a rendelkezésére.

Szolgáltatásaink használatával Ön jelentős időt és pénzt takaríthat meg. A bérlővel való kommunikáció, a bérleti díj beszedése és a karbantartási és javítási feladatok elvégzése mind időigényes feladatok, amelyeket mi átvállalunk Öntől. Emellett a bérleti szerződés megkötése és felbontása is jogi és pénzügyi kockázatokat hordoz, amelyeket a szolgáltatásainkkal csökkenthet.

Csupán az irodánkkal szükséges kapcsolatot tartania, és mi mindent elintézünk Ön helyett.

Ügyfeleink között számos elégedett tulajdonos található, akik értékelik a szolgáltatásaink által nyújtott kényelmet és biztonságot. Velünk Ön is nyugodtan hátradőlhet, és biztos lehet benne, hogy ingatlana a megfelelő és legprofibb kezekben van.

Be- és Kiköltöztetés

Ingatlan átadásakor személyesen részt veszünk, szükséges dokumentumokat elkészítjük.

Kapcsolattartás

Bérlővel való teljes kommunikációt átvállaljuk a bérlés időtartama alatt.

Lakás ellenőrzés

Ingatlan átadásakor személyesen részt veszünk, szükséges dokumentumokat elkészítjük.

Karbantartás

Irodánk profi szakemberekkel dolgozik, így az ingatlan körüli javításokat azonnal el tudjuk intézni.

Rezsi Költségek kezelése

Irodánk online felületeken kezeli az ingatlanokhoz tartozó rezsi költségeket, mint diktálás, mint befizetés esetén.

Takarítás

Ellenőrizzük a lakások állapotát, megszervezzük és felügyeljük az esetlegesen szükséges takarítást!

Miért válasszon minket ingatlankezelésre?

Széleskörű tapasztalat

Több éves tapasztalattal rendelkezünk az ingatlankezelés területén, így biztos lehet benne, hogy a legjobb kezekben van ingatlana. Legyen szó lakásról, vagy üzlethelyiségről, találkozhattunk már hasonló ingatlanokkal, és értünk az azok kezelésével kapcsolatos kihívásokhoz. Tudjuk, hogy mire kell figyelni a hatékony fenntartáshoz, és hogyan lehet maximalizálni az ingatlan értékét.

Szakértői tudás

Munkatársaink mindannyian képzett és tapasztalt szakemberek, akik naprakészek a legújabb gépészeti megoldásokkal és jogszabályokkal kapcsolatban. Folyamatosan frissítjük tudásunkat, hogy mindig a legfrissebb ismereteket tudjuk átadni ügyfeleinknek.

Személyre szabott szolgáltatás

Minden ügyfelünknek egyedi igényeire szabott szolgáltatást nyújtunk. Időt szánunk arra, hogy megismerjük Önt és ingatlanát, és olyan megoldást dolgozzunk ki, amely tökéletesen megfelel a céljainak. Átbeszéljük Önnel ingatlanhasznosítási elképzeléseit, és ennek megfelelően alakítjuk a szolgáltatási csomagot.

Versenyképes díjazás

Versenyképes díjakat biztosítunk, amelyek kiváló ár-érték arányt biztosítanak. Díjszabásunk átlátható, és nem tartalmaz semmilyen rejtett költséget. Mielőtt szerződést kötne, természetesen részletes árajánlatot adunk, így pontosan tudni fogja, hogy mennyibe kerül és mit tartalmaz a szolgáltatásunk.

Átlátható kommunikáció

Rendszeresen tájékoztatjuk Önt ingatlana állapotáról és a végrehajtott munkálatokról. Nem szeretjük a meglepetéseket – ha bármilyen kérdés merül fel az ingatlannal kapcsolatban, azonnal értesítjük Önt. Havonta egyszer küldünk részletes jelentést az ingatlan pénzügyi teljesítményéről, a karbantartási munkálatokról, és bármilyen fontos eseményről.

Teljeskörű szolgáltatás

Teljes körű szolgáltatást nyújtunk, így Önnek nem kell aggódnia semmiért. Gondoskodunk az összes ingatlan körüli feladatról, a bérlő keresésétől a karbantartásig. Szakértői csapatunk leveszi a terhet a válláról, így Önnek ideje, sem energiája nem megy rá az ingatlan kezelésére. Akár ki kell takarítani a lakást a kiköltöző bérlő után, vagy új mosogatógépet kell beszereltetni, mi mindent elintézünk.

Stresszmentes élmény

Célunk, hogy a lehető legstresszmentesebbé tegyük az ingatlankezelés folyamatát az Ön számára. Tudjuk, hogy az ingatlanokkal kapcsolatos problémák stresszesek lehetnek. Szolgáltatásunkkal biztos lehet benne, hogy mindig van egy megbízható kapcsolattartója, akihez fordulhat, ha bármilyen kérdése van. Szakértői csapatunk gyorsan és hatékonyan reagál az igényeire, így Ön nyugodtan hátradőlhet, tudva, hogy ingatlana jó kezekben van.

Hosszú távú partnerség

Hosszú távú partnerségre törekszünk Önnel, és elkötelezettek vagyunk ingatlana sikere iránt. Célunk, hogy megbízható partnerévé váljunk, akihez bármikor fordulhat ingatlanügyi kérdéseivel, legyen szó akár közvetítésről, akár kezelésről. Ismerjük az ingatlanpiac folyamatos változásait, és arra törekszünk, hogy mindig a legfrissebb tudással szolgáljuk Önt, hogy a legjobb döntéseket hozhassa ingatlanja jövőjével kapcsolatban.

Be- és Kiköltöztetés

A be- és kiköltöztetés egy olyan lényegi folyamat a lakáskezelés során, amely a bérleti szerződés megkötése és megszűnése során elengedhetetlen.

  • Dokumentáljuk a lakás átadását (magyarul és angolul)
  • Jegyzőkönyvet és fotókat készítünk
  • Leltárt veszünk fel, illetve a mérőóra állásokat is rögzítjük
  • Kiköltözési folyamatot is végig kísérjük
  • Lezárjuk a Bérlővel a fogyasztásából adódó bérlői költségeket
  • Elszámoljuk az esetleges kaucióból fizetendő költségeket is
  • A bérleti szerződés aláírását követően a közjegyzői okirat elkészítésében is tudunk segíteni, megszervezni.

Az átadás- átvételi dokumentáció segíti az esetlegesen felmerülő vitás helyzetek megoldását, illetve a bérleti időtartam végén a rezsifogyasztás elszámolást.A lakásról készült fotóknak köszönhetően, az esetleges állagromlás sem lehet vita tárgya, megkönnyíti a lakásból való kiköltözés folyamatát.

A bérleti időtartam végén a rezsi elszámolást elkészítjük, a befizetések és fogyasztás részletezésével, így a Bérlő és Bérbeadó számára is könnyen átláthatóak a teljes bérlési időszak közüzemi költségei.

Kérje személyre szabott ajánlatunkat még ma!

ingatlankezelés

lakáskezelés

Kapcsolattartás

A bérlőkkel való folyamatos és/vagy rendszeres kommunikáció elengedhetetlen az albérlet kezelés (ingatlankezelés) során.

  • Bérlővel való kommunikációt teljes körűen átvesszük: A bérlőkkel az általuk is leginkább használt kommunikációs felületeken tartjuk a kapcsolatot. A bérlőkkel való kommunikáció során rugalmasak vagyunk, és figyelembe vesszük a bérlő igényeit.
  • Vitás esetek kezelése: Több éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően, a vitás esetek kezelésében is igen jártasak vagyunk. A bérlőkkel való közvetlen kommunikáció során megpróbáljuk a feleket megegyezésre bírni, amely során az általunk készített elszámolások, fotók, jegyzőkönyvek is nagy segítséget jelentenek.
  • Azonnali (sürgős) rendelkezésre állás: Sürgős esetekben, például ha a lakásban valamilyen meghibásodás vagy kár keletkezik, azonnal rendelkezésre állunk.
  • Bérlők bármikor kapcsolatba léphetnek velünk
  • Önnek csak velünk kell a kapcsolatot tartani

A bérlőkkel az általuk is leginkább használt kommunikációs felületeken tartjuk a kapcsolatot. E-mailben minden eseményről értesítjük a tulajdonost és bérlőt is. Személyesen is elérhetőek vagyunk hétfőtől-péntekig a 1096. Budapest, Thaly Kálmán utca 39. szám alatti, Manta Irodaházban.

Több éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően, nincs olyan szituáció, amit ne tudnánk kezelni vagy azonnal lereagálni.

Keresse szakértő kollégánkat telefonon vagy e-mailen!

Lakás ellenőrzés

A lakás ellenőrzés egy olyan fontos feladat, amely az ingatlan megfelelő állapotának megőrzéséhez és a bérleti szerződés teljesítésének biztosításához szükséges. A lakáskezelés során mi átvállaljuk Ön helyett ezt a feladatot is.

Üresen álló lakások

Üresen álló lakásoknál a postaládát kiürítjük, hogy a tulajdonos ne maradjon le fontos levelekről vagy értesítésekről.

Emellett ellenőrizzük a lakás állapotát, hogy nincsenek-e károk vagy meghibásodások.

Bérelt ingatlanok

Bérelt ingatlanoknál a bérlővel előre egyeztetett időpontban megtekintjük a lakás állapotát.

Az ellenőrzés során kiemelt figyelmet fordítunk a következőkre:

  • A lakás tisztasága és rendezettsége
  • Az ingatlanban található ingóságok állapota
  • A lakásban található berendezések és gépek működőképessége
  • A lakás állagromlása
ingatlankezelés budapest
Lakáskezelés Budapest

Karbantartás az ingatlankezelés során

A karbantartás feladat az ingatlan állagának megőrzéséhez szükséges, melyet cégünk az albérlet kezelés során szintén átvállalja. Megbízható és régi alvállalkozóink számos problémában rendelkezésünkre állnak, hogy az ingatlankezelésünkbe tartozó ingatlanok mindig megfelelő állapotban legyenek.

Karbantartási folyamat

A karbantartási folyamat a következő lépésekből áll:

  1. A bérlő/tulajdonos bejelenti a karbantartási igényt.
  2. Mi felmérjük a hibát vagy a kárt.
  3. Árajánlatot kérünk jól bevált alvállakozóinktól.
  4. A tulajdonos jóváhagyja az árajánlatot.
  5. Megszervezzük a munkát.
  6. Jelen vagyunk a munkavégzéskor és átvesszük azt.

Előnyök

A karbantartás átvállalásával Önnek a következő előnyökre számíthat:

  • Biztos lehet abban, hogy az ingatlan megfelelő állapotban van.
  • Könnyebben találhat új bérlőt: Az ingatlant jó állapotban tartva növelheti az új bérlők érdeklődését.
  • Költséghatékonyabb: A karbantartási munkákat szakemberek végzik el, akiknek megfelelő eszközeik és tapasztalatuk van.

Esetleges biztosítási igényeket érvényesítjük az ingatlanokra vonatkozóan a lakás biztosítójával, kárszakértővel egyeztetünk, kapcsolatottartunk. Ez Önnek időt és energiát takarít meg.

Kérje ajánlatunkat ingatlankezelésre!

Rezsi költségek kezelése

A rezsi költségek kezelése egy szintén kiemelten fontos feladat. Az ingatlankezelés során mi átvállaljuk Ön helyett ezeket a feladatokat, hogy Önnek csak a bérbeadásból származó pozitív eredményekkel kell törődnie.

Rezsi Költségek kezelése

Rezsi költségek kiszámítása

A rezsi költségeket a mérőóra állás és számlák alapján pontosan kiszámítjuk. A fogyasztási adatokkal kapcsolatosan egy megosztott táblázatot kapnak elszámoláskor, így Ön és a bérlő is naprakészen láthatja a lakáshoz tartozó költségeket.

Közös költség és közmű díjak befizetése

A közös költség és közmű díjak havi befizetéseit is nyomonkövetjük és kezeljük a szolgáltatók felé. Ezzel biztosítva, hogy minden esetben időben teljesüljenek a kifizetések, így Önnek nem kell aggódnia a késedelmi díjak miatt.

Rezsi elszámolás a bérlővel

A rezsi költségeket a bérlővel a bérleti szerződésnek megfelelően elszámoljuk.

Kommunikáció a közös képviselettel és a közmű szolgáltatókkal

A közös képviseletekkel és a közmű szolgáltatókkal folyamatosan tartjuk a kapcsolatot. A társasházi hírekről értesülünk, és a felmerülő problémákat azonnal megoldjuk. Ha a tulajdonos kéri, képviseljük a társasházi közgyűléseken is.

Előnyök

A rezsi költségek kezelésének átvállalásával Önnek a következő előnyökre számíthat:

  • Időt és energiát takarít meg: Nem kell Önnek foglalkoznia a rezsi költségek kiszámításával, befizetésével és elszámolásával.
  • Biztos lehet abban, hogy a rezsi költségeket időben és pontosan fizetik be.

Garanciát vállalunk, hogy nem lesz késedelmi fizetés a közmű szolgáltatóknál.

Vegye fel velünk a kapcsolatot lakáskezelésre vonatkozóan!

takarítás

Takarítás

Nagyon fontos, hogy a bérleti időszak végével, a lakás gyorsan visszakerüljön a piacra ezért is fontos, hogy a bérlet időszak alatt is ellenőrizve illetve megfelelően takarítva legyen. Az ingatlan takarítását megszervezzük és felügyeljük.

A bérlő is kérheti a lakás rendszeres takarítását. Mi felmérjük a bérlő igényeit, és árajánlatot kérünk egy megbízható, velünk együtt dolgozó takarító cégtől.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Maril - Kapcsolatfelvétel

Amennyiben nem ingatlankezelés, hanem ingatlankiadás érdekli, keresse partnerirodánkat a https://www.housingbudapest.hu/ weboldalon!