Szolgáltatásaink
Copyright © – 2023 – MARIL PROPERTY MANAGEMENT – Weboldal készítés: Webergoline Kft.
Az ingatlankezelés sok időt és energiát igényelhet, különösen, ha Ön nem szakember. Amennyiben úgy érzi, hogy nincs ideje vagy lehetősége a bérleti időtartam alatti teendők kifogástalan elvégzésére, akkor irodánk készséggel áll a rendelkezésére.
Szolgáltatásaink használatával Ön jelentős időt és pénzt takaríthat meg. A bérlővel való kommunikáció, a bérleti díj beszedése és a karbantartási és javítási feladatok elvégzése mind időigényes feladatok, amelyeket mi átvállalunk Öntől. Emellett a bérleti szerződés megkötése és felbontása is jogi és pénzügyi kockázatokat hordoz, amelyeket a szolgáltatásainkkal csökkenthet.
Csupán az irodánkkal szükséges kapcsolatot tartania, és mi mindent elintézünk Ön helyett.
Ügyfeleink között számos elégedett tulajdonos található, akik értékelik a szolgáltatásaink által nyújtott kényelmet és biztonságot. Velünk Ön is nyugodtan hátradőlhet, és biztos lehet benne, hogy ingatlana a megfelelő és legprofibb kezekben van.
Ingatlan átadásakor személyesen részt veszünk, szükséges dokumentumokat elkészítjük.
Ingatlan átadásakor személyesen részt veszünk, szükséges dokumentumokat elkészítjük.
Irodánk profi szakemberekkel dolgozik, így az ingatlan körüli javításokat azonnal el tudjuk intézni.
Irodánk online felületeken kezeli az ingatlanokhoz tartozó rezsi költségeket, mint diktálás, mint befizetés esetén.
Ellenőrizzük a lakások állapotát, megszervezzük és felügyeljük az esetlegesen szükséges takarítást!
Több éves tapasztalattal rendelkezünk az ingatlankezelés területén, így biztos lehet benne, hogy a legjobb kezekben van ingatlana. Legyen szó lakásról, vagy üzlethelyiségről, találkozhattunk már hasonló ingatlanokkal, és értünk az azok kezelésével kapcsolatos kihívásokhoz. Tudjuk, hogy mire kell figyelni a hatékony fenntartáshoz, és hogyan lehet maximalizálni az ingatlan értékét.
Munkatársaink mindannyian képzett és tapasztalt szakemberek, akik naprakészek a legújabb gépészeti megoldásokkal és jogszabályokkal kapcsolatban. Folyamatosan frissítjük tudásunkat, hogy mindig a legfrissebb ismereteket tudjuk átadni ügyfeleinknek.
Minden ügyfelünknek egyedi igényeire szabott szolgáltatást nyújtunk. Időt szánunk arra, hogy megismerjük Önt és ingatlanát, és olyan megoldást dolgozzunk ki, amely tökéletesen megfelel a céljainak. Átbeszéljük Önnel ingatlanhasznosítási elképzeléseit, és ennek megfelelően alakítjuk a szolgáltatási csomagot.
Versenyképes díjakat biztosítunk, amelyek kiváló ár-érték arányt biztosítanak. Díjszabásunk átlátható, és nem tartalmaz semmilyen rejtett költséget. Mielőtt szerződést kötne, természetesen részletes árajánlatot adunk, így pontosan tudni fogja, hogy mennyibe kerül és mit tartalmaz a szolgáltatásunk.
Rendszeresen tájékoztatjuk Önt ingatlana állapotáról és a végrehajtott munkálatokról. Nem szeretjük a meglepetéseket – ha bármilyen kérdés merül fel az ingatlannal kapcsolatban, azonnal értesítjük Önt. Havonta egyszer küldünk részletes jelentést az ingatlan pénzügyi teljesítményéről, a karbantartási munkálatokról, és bármilyen fontos eseményről.
Teljes körű szolgáltatást nyújtunk, így Önnek nem kell aggódnia semmiért. Gondoskodunk az összes ingatlan körüli feladatról, a bérlő keresésétől a karbantartásig. Szakértői csapatunk leveszi a terhet a válláról, így Önnek ideje, sem energiája nem megy rá az ingatlan kezelésére. Akár ki kell takarítani a lakást a kiköltöző bérlő után, vagy új mosogatógépet kell beszereltetni, mi mindent elintézünk.
Célunk, hogy a lehető legstresszmentesebbé tegyük az ingatlankezelés folyamatát az Ön számára. Tudjuk, hogy az ingatlanokkal kapcsolatos problémák stresszesek lehetnek. Szolgáltatásunkkal biztos lehet benne, hogy mindig van egy megbízható kapcsolattartója, akihez fordulhat, ha bármilyen kérdése van. Szakértői csapatunk gyorsan és hatékonyan reagál az igényeire, így Ön nyugodtan hátradőlhet, tudva, hogy ingatlana jó kezekben van.
Hosszú távú partnerségre törekszünk Önnel, és elkötelezettek vagyunk ingatlana sikere iránt. Célunk, hogy megbízható partnerévé váljunk, akihez bármikor fordulhat ingatlanügyi kérdéseivel, legyen szó akár közvetítésről, akár kezelésről. Ismerjük az ingatlanpiac folyamatos változásait, és arra törekszünk, hogy mindig a legfrissebb tudással szolgáljuk Önt, hogy a legjobb döntéseket hozhassa ingatlanja jövőjével kapcsolatban.
A be- és kiköltöztetés egy olyan lényegi folyamat a lakáskezelés során, amely a bérleti szerződés megkötése és megszűnése során elengedhetetlen.
Az átadás- átvételi dokumentáció segíti az esetlegesen felmerülő vitás helyzetek megoldását, illetve a bérleti időtartam végén a rezsifogyasztás elszámolást.A lakásról készült fotóknak köszönhetően, az esetleges állagromlás sem lehet vita tárgya, megkönnyíti a lakásból való kiköltözés folyamatát.
A bérleti időtartam végén a rezsi elszámolást elkészítjük, a befizetések és fogyasztás részletezésével, így a Bérlő és Bérbeadó számára is könnyen átláthatóak a teljes bérlési időszak közüzemi költségei.
Kérje személyre szabott ajánlatunkat még ma!
A bérlőkkel való folyamatos és/vagy rendszeres kommunikáció elengedhetetlen az albérlet kezelés (ingatlankezelés) során.
A bérlőkkel az általuk is leginkább használt kommunikációs felületeken tartjuk a kapcsolatot. E-mailben minden eseményről értesítjük a tulajdonost és bérlőt is. Személyesen is elérhetőek vagyunk hétfőtől-péntekig a 1096. Budapest, Thaly Kálmán utca 39. szám alatti, Manta Irodaházban.
Több éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően, nincs olyan szituáció, amit ne tudnánk kezelni vagy azonnal lereagálni.
A lakás ellenőrzés egy olyan fontos feladat, amely az ingatlan megfelelő állapotának megőrzéséhez és a bérleti szerződés teljesítésének biztosításához szükséges. A lakáskezelés során mi átvállaljuk Ön helyett ezt a feladatot is.
Üresen álló lakásoknál a postaládát kiürítjük, hogy a tulajdonos ne maradjon le fontos levelekről vagy értesítésekről.
Emellett ellenőrizzük a lakás állapotát, hogy nincsenek-e károk vagy meghibásodások.
Bérelt ingatlanoknál a bérlővel előre egyeztetett időpontban megtekintjük a lakás állapotát.
Az ellenőrzés során kiemelt figyelmet fordítunk a következőkre:
A karbantartás feladat az ingatlan állagának megőrzéséhez szükséges, melyet cégünk az albérlet kezelés során szintén átvállalja. Megbízható és régi alvállalkozóink számos problémában rendelkezésünkre állnak, hogy az ingatlankezelésünkbe tartozó ingatlanok mindig megfelelő állapotban legyenek.
A karbantartási folyamat a következő lépésekből áll:
A karbantartás átvállalásával Önnek a következő előnyökre számíthat:
Esetleges biztosítási igényeket érvényesítjük az ingatlanokra vonatkozóan a lakás biztosítójával, kárszakértővel egyeztetünk, kapcsolatottartunk. Ez Önnek időt és energiát takarít meg.
Kérje ajánlatunkat ingatlankezelésre!
A rezsi költségek kezelése egy szintén kiemelten fontos feladat. Az ingatlankezelés során mi átvállaljuk Ön helyett ezeket a feladatokat, hogy Önnek csak a bérbeadásból származó pozitív eredményekkel kell törődnie.
A rezsi költségeket a mérőóra állás és számlák alapján pontosan kiszámítjuk. A fogyasztási adatokkal kapcsolatosan egy megosztott táblázatot kapnak elszámoláskor, így Ön és a bérlő is naprakészen láthatja a lakáshoz tartozó költségeket.
A közös költség és közmű díjak havi befizetéseit is nyomonkövetjük és kezeljük a szolgáltatók felé. Ezzel biztosítva, hogy minden esetben időben teljesüljenek a kifizetések, így Önnek nem kell aggódnia a késedelmi díjak miatt.
A rezsi költségeket a bérlővel a bérleti szerződésnek megfelelően elszámoljuk.
A közös képviseletekkel és a közmű szolgáltatókkal folyamatosan tartjuk a kapcsolatot. A társasházi hírekről értesülünk, és a felmerülő problémákat azonnal megoldjuk. Ha a tulajdonos kéri, képviseljük a társasházi közgyűléseken is.
A rezsi költségek kezelésének átvállalásával Önnek a következő előnyökre számíthat:
Garanciát vállalunk, hogy nem lesz késedelmi fizetés a közmű szolgáltatóknál.
Vegye fel velünk a kapcsolatot lakáskezelésre vonatkozóan!
Nagyon fontos, hogy a bérleti időszak végével, a lakás gyorsan visszakerüljön a piacra ezért is fontos, hogy a bérlet időszak alatt is ellenőrizve illetve megfelelően takarítva legyen. Az ingatlan takarítását megszervezzük és felügyeljük.
A bérlő is kérheti a lakás rendszeres takarítását. Mi felmérjük a bérlő igényeit, és árajánlatot kérünk egy megbízható, velünk együtt dolgozó takarító cégtől.
Amennyiben nem ingatlankezelés, hanem ingatlankiadás érdekli, keresse partnerirodánkat a https://www.housingbudapest.hu/ weboldalon!